PPC kampaně

Jak realizujeme správu PPC kampaně?

Doporučíme Vám výšku rozpočtu do PPC kampaní a následně zajistíme takové aktivity, abychom maximalizovali počet generovaných přístupů na web se zaměřením na primární a sekundární konverze.

PPC reklama - Google Adwords a Sklik

Reklamní kampaň PPC (pay per click) zahájíme analýzou klíčových slov. Cílem analýzy je najít co nejširší množinu klíčových slov, která jsou relevantní a zároveň mají vysokou hledanost a tedy i vysoký potenciál získání cílených návštěvníků. 

Na základě analýzy klíčových slov a cílů kampaně zvolíme vhodná média a navrhneme přesnou strukturu PPC reklamy - její rozdělení na kampaně a reklamní sestavy. Ke každé reklamní sestavě vytvoříme několik alternativních textů. Poté, co vytvoříme specifikaci kampaně, spustíme inzerci v reklamních PPC systémech (Google Adwords, Seznam Sklik a další).

Požádejte o nezávaznou konzultaci

Certifikace Google Partner

IT Logica | Google PartnerPartnerství Google Partner potvrzuje profesionální dovednosti a zkušenosti správců PPC reklamy v IT Logica s důrazem na znalost a ovládání Google AdWords, včetně vytváření strategie PPC kampaní klientů.

Certifikace nám umožňuje čerpání výhod společnosti Google. Jednak v oblasti slev ale i v přístupu k dalším vzdělávacím aktivitám či nástrojům společnosti Google.

Splnili jsme přísné podmínky, které jsou nezbytné pro získání certifikátu:

Vyhodnocení úspěšnosti PPC kampaní?

Ihned od spuštění sledujeme výkonnost kampaně a optimalizujeme jednotlivé součásti tak, aby PPC reklama dosahovala požadovaných cílů.  Při optimalizaci využíváme profesionálního nástroje ClickTracks a Google Analytics.

O všech krocích a výsledcích reklamní kampaně informujeme klienta v pravidelných reportech.

Jaké formy reklamních kampaní využíváme?

Reklamní kampaně, které jsou řešeny platbou za pro klik (PPC), jsou v zásadě tři typy:

Fulltextové PPC kampaně jsou umístěny ve výsledcích vyhledávání na prémiových pozicích. Tedy před výsledky neplaceného vyhledávání nebo po straně.

Kontextové PPC kampaně (v obsahové síti) najdete přímo v obsahové struktuře webů, které umožňují zobrazovat tuto formu reklamy. Forma zobrazení je textová nebo grafická. Kontextová reklama je zacílena na konkrétní slova a fráze zjištěné v textovém obsahu stránek.

Remarketing (retargeting)představuje nejnovější a zároveň nejefektivnější formu PPC reklamy. Uživateli se zobrazuje v obsahové síti, ovšem pouze v případě, že navštívil web, jenž je předmětem kampaně. Reklama tedy cílí pouze na uživatele, kterého již nějakým způsobem zaujala inzerovaná nabídka.

Jaká je PPC reklama ve srovnání se SEO?

SEO oproti PPCPPC reklama má oproti SEO velkou výhodu ve své flexibilitě a možnostech cílení. Je možné ji spustit nebo zastavit téměř okamžitě. Změna obsahu reklamy se projeví v krátkém čase. Je možné zacílení reklamy na vybraný vzorek lidí dle oblasti nebo zájmů. Placené fulltextové PPC reklamy se ve vyhledávačích zobrazují před neplacenými...

Návštěvnost z PPC systémů marketingu samozřejmě trvá jen po dobu, kdy za reklamu platíte. Výsledky SEO mají dlouhodobější charakter.

Proč mít správu PPC reklamy od nás?

Získaná osobní certifikace pro Google Adwords

Ing. Petr Čičela
Certifikovaný PPC specialista (program Google Partner)

Certifikace Google Adwords


Další služby

Analýzy a konzultace

Webové prezentace

Internetový marketing

Vývoj software



Přejít na plnou verzi webu